Mitkä eri tekijät vaikuttavat asiakaskohtaamiseen ja mitä tarkoittaa asiakaslähtöisyys työssämme?
Asiakaspalvelu kuuluu kaikille terveydenhuollon työntekijöille ja sen tehtävänä on luoda asiakkaalle hyvä palvelukokemus. Kurssilla käsitellään hyvän asiakaspalvelun perusteita terveydenhuollon työntekijöiden ja asiakkaiden näkökulmasta. Sinä voit vaikuttaa siihen, millaisen palvelukokemuksen asiakas saa!
Kurssi on ensimmäinen osa koulutuskokonaisuutta, johon kuuluu yhteensä kolme kurssia ja lopputesti.
Verkkokoulutus on toteutettu yhteistyössä Qreformin ja Suomen Asiakaspalvelusertifioinnin kanssa. Koulutus pohjautuu Asiakaspalvelupassi®- ja Parhaan Palvelun Talo -koulutussisältöihin.
Tekijät
Erikoissairaanhoitaja Nina Lyly toimii aluejohtajana Lääkärikeskus Aava Oy:ssä.
Terveydenhoitaja Katri Patronen toimii Terveyden edistämisen asiantuntijana Järvenpään kaupungin Sosiaali- ja terveyspalveluissa.
Sairaanhoitaja (AMK) Minna Pellikka työskentelee toimitussihteerinä Kustannus Oy Duodecimissa, Kansalaisten sähköisissä palveluissa.